Viimeinkin sain tämän blogini alkuun! Kiva kun löysit sivulleni, toivottavasti viihdyt smiley

Hyvänä tarkoituksena on saada tänne sivulle muidenkin nähtäville mitä olen ommellut. Ja väliin vähän arjen mietteitä ja ajatuksia elämän menosta muutenkin. Mitä nyt sattuu mieleen tulemaan.

Olen tehnyt käsitöitä pikkutytöstä asti mutta ompelemiseen hurahdin täysillä vasta noin vuosi sitten. En ole saanut mitään oppia ompeluun vaan olen ns. itseoppinut ompelija eli yrityksen ja erehdyksen kautta voittoon, heh. No, kuvat kertokoon miten olen onnistunut. Ompelen aina kun ehdin ja olen vallannut itselleni olohuoneestamme nurkan jossa ompelen, lapset kun ovat vallanneet itselleen huoneet niin minulle ei riitä omaa työhuonetta mikä olisi kyllä aivan ihana jos vaan olisi. Ehkäpä vielä joskus.......

Joulu alkaa lähestyä, luntakin jo oli mutta nyt kun vettä sataa maahan asti, on lumet pian muisto vain. Mutta mieli on jo joulua kohti ja niinpä innostuin ompelemaan joulun värisiä sydänkoristeita.

Sydämellisesti siis tervetuloa lukemaan ja toivottavasti viihtymään blogini sivuilla heart